Fietstochtjes maken in Ninh Binh - Reisverslag uit Ninh Bình, Vietnam van Tom & Tamar - WaarBenJij.nu Fietstochtjes maken in Ninh Binh - Reisverslag uit Ninh Bình, Vietnam van Tom & Tamar - WaarBenJij.nu

Fietstochtjes maken in Ninh Binh

Blijf op de hoogte en volg Tom & Tamar

06 Mei 2016 | Vietnam, Ninh Bình

Hallo popjes,

Voor de foto's:

Die ochtend op 6 mei hebben we weer de taxi gepakt en zijn we naar een goed hotel gegaan op een toplocatie. Dit was een wat duurder hotel, maar daar hadden we ook wel even behoefte aan na alle hectiek. Een beetje service en luxe is dan wel fijn. We kwamen aan en meteen werden onze tassen aangenomen en werden we vriendelijk te woord gestaan door heel aardige receptionisten. Zij leidde ons naar de kamer, waar we weer zijn gaan slapen. Die dag hebben we niet veel bijzonders gedaan, behalve chillen en eten.

De dagen erna hebben we rustig aan gedaan, elke ochtend ontbeten in het hotel en gefietst. De ontbijtzaal was op de 7e verdieping van het hotel en keek uit over de hele omgeving, die super mooi was. Je had allemaal groene rijstvelden met limestone gebergten. We hadden elke ochtend een heerlijk ontbijt met veel fruit!
We hebben de omgeving die dagen op de fiets ontdekt. Dit was een fiets met 21 versnellingen due je gratis mocht gebruiken, dus dat was echt super chill. We hebben heel wat uurtjes door de rijstvelden en langs de bergen en riviertjes gefietst!

We waren nog van plan een boottocht te gaan maken op een van de riviertjes door de bergen heen, maar we zagen al dat dit een gigantische tourist trap was met veel Chinese en vervelende verkopers. We hielden het dus lekker bij fietsen.