Luieren op Koh Lanta - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Tom & Tamar - WaarBenJij.nu Luieren op Koh Lanta - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Tom & Tamar - WaarBenJij.nu

Luieren op Koh Lanta

Blijf op de hoogte en volg Tom & Tamar

13 Maart 2016 | Thailand, Ko Lanta

Hi schatties,

Fotooooos:

Op 12 maart zijn we vroeg opgestaan en hebben we een scooter gehuurd. De wegen zijn hier erg goed en er is weinig verkeer waardoor we wederom de gok durfden te wagen. We hebben heerlijk de hele dag getourd op zoek naar de mooiste stranden aan de westkust van het eiland. De hele dag hebben we dus afgewisseld met rondrijden en zwemmen. Een van de mooiste stranden van Thailand bevindt zich ook op dit eiland maar dat was niet onze favoriet. Er waren nog redelijk wat mensen en op weg daarheen hadden we al een stukje strand gevonden waar helemaal niemand was. Dit had toch onze voorkeur dus we besloten terug te rijden. Het strand was hagelwit en heel zacht. De zee was prachtig blauw met een heerlijk temperatuurtje. En er was helemaal niemand, ideaal dus!
Daar hebben we nog heerlijk gezwommen tot we honger kregen en we gingen eten.

Op 13 maart waren we nog steeds in het bezit van ons geliefde scootertje en maakten we er weer een mooi dagje touren van. Dit keer gingen we naar de oostkust. Hier zijn niet zulke mooie stranden om te zwemmen, maar je hebt er wel een erg leuk dorpje namelijk Koh Lanta Old Town. Hier hebben we een beetje rondgestruind en wat lekkers gedronken. Daarna zijn we teruggereden om weer naar ons fijne verlaten strand te gaan en daar weer lekker te zwemmen. Redelijk op tijd zijn we weer teruggegaan naar onze Long Beach omdat de zonsondergang daar het mooiste zou zijn. Daarna zijn we lekker gaan eten en hebben we een vlucht geboekt naar Chiang Mai op 15 maart.

Luff u